Gjev pris tildelt Kamerater-konseptet

Torsdag kveld vant HamKam en pris som rører i hjerterota til alle som er glad i klubben. "Kamerater" gikk av med seieren i kategorien "Årets produktlansering".

Annonse:

Sponsor- og Eventprisen

HamKam var nominert i kategorien "Årets Produktlansering", og tok seieren der Yara Birkeland Launch og Google Pixel Launch var konkurrentene. Gallaen fant sted på Ullevål, og det var nominerte fra hele landet.

Seieren ble feiret med vår GeneralKamerat OBOS (Rasmus Aarflot på bildet over) som også var nominert i flere kategorier, samt Iren Kjus i Norsk Toppfotball. Vi ønsker å rette en stor takk til våre samarbeidspartnere med OBOS i spissen som har støttet prosjektet, gitt plass til prosjektet og som bidrar til at Kamerater-konseptet kan utvikles og forankres.

Norsk Toppfotball var også nominert i Sponsor- og Eventprisen. Dette er et godt bilde av hvor attraktiv norsk fotball er, og hvor godt det jobbes rundt i landet.

Der alt startet

– Det startet med videoen der Anders Baasmo Christiansen leser ordene til Marius Skjelbæk. Marius sendte over teksten «HamKam og jeg, vi er kamerater». Det hadde ligget der lenge uten at noen hadde tatt i det. Det samme som Hamarkameratene har ligget i klubbnavnet siden 1918, sier markedsansvarlig Frederik Garshol.

- Nå er Kamerater implementert i hele klubben, og skal gjennomsyre alt vi gjør. Fra hvordan vi oppfører oss mot hverandre, til like muligheter og en mer bærekraftig framtid. Det er ikke bare en merkevare, men alt hva vi står for, legger Joakim til.

– Det ballet det på etter hvert med nye kolleksjoner med klær, pluss at vi jobbet med identiteten. Så kom kamerater-veggen på høsten. Etter det har vi jobbet daglig med «kamerater» som en merkevare, sier Garshol.

thumbnail_BlitzboxOrig4_CQH027730120.jpg
Joakim Furulund og Frederik Garshol representerte kameratene på Ullevål

Denne prisen er for hele HamKam og alle som er glad i klubben. Alle trenger kamerater!

Annonse fra Eliteserien: